Lietuviškai en English
logo

Prie mūsų komandos Vilniuje

kviečiamas (-a) prisijungti

Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas (-ė)

KAS YRA

„GILĖ“?

„Gilė“ - tai paslaugų centras, kuriame klientai paprastai ir patogiai sprendžia visus su elektra ir dujomis susijusius klausimus. Klientus aptarnaujame klientų aptarnavimo centruose 5 Lietuvos miestuose, telefonu, el.paštu bei savitarnos svetainėje www.manogile.lt „Gilės“ klientus aptarnauja LE grupės įmonė „Verslo aptarnavimo centras“.

www.manogile.lt

Energetikos įmonių grupė

1,6 mln.

klientų Lietuvoje

1,1 mlrd. EUR

2016 m. grupės pajamos

240 mln. EUR

2013-2017 m. išmokėti dividendai

BBB+

2017 m. kredito reitingas

Kokios užduotys laukia?
 
  • Vadovavauti Vilniaus – Panevėžio klientų aptarnavimo skyriui;
  • Organizuoti ir koordinuoti sklandų ir efektyvų klientų aptarnavimo skyriaus darbą (veiklos planavimas, pavaldžių darbuotojų darbo organizavimas ir kontrolė, sprendimų priėmimas padalinio darbo organizavimo ir personalo valdymo klausimais reikiamu laiku bei paskirtos kompetencijos ribose);
  • Užtikrinti skyriui keliamų tikslų vykdymą;
  • Užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą;
  • Planuoti ir įgyvendinti komandos formavimo, ugdymo, motyvavimo ir įsitraukimo priemones komandoje;
  • Užtikrinti efektyvų įmonės biudžeto lėšų, tiesiogiai ar netiesiogiai priskirtų padaliniui, kaip biudžeto savininkui ar naudotojui, panaudojimą bei naudojimo kontrolę.
Pageidaujama kompetencija:
 
  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • Ne mažesnė nei trijų metų darbo patirtis klientų aptarnavimo srityse (patirtis energetikos srityje būtų privalumas);
  • Geras klientų aptarnavimo principų išmanymas;
  • Orientacija į klientą: gebėjimas išgirsti ir suprasti poreikius;
  • Organizuotumas, gebėjimas planuoti darbus ir koreguoti darbų eigą atsižvelgiant į prioritetus;
  • Procesų valdymo įrankių ir metodų labai geras išmanymas ir gebėjimas taikyti praktikoje;
  • Geri analitiniai įgūdžiai (gebėjimas rinkti, sisteminti, analizuoti informaciją, išskirti jos esmę, lyginti ir apibendrinti duomenis, teikti išvadas bei rekomendacijas įvertinant platesnį situacijos kontekstą);
  • Viešo kalbėjimo įgūdžiai;
  • Puikūs darbo MS Office pagrindinėmis programomis (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) įgūdžiai;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Kodėl pas mus?
 
  • Platus ir įdomus atsakomybių laukas - nuo funkcinių užduočių iki kūrybinių idėjų ir pokyčių inicijavimo;
  • Savo veikloje vadovaujamės LEAN principais ir įrankiais, ieškodami galimybių gerinti veiklos procesus bei kasdien būti geresniais savo klientams;
  • Kolegų profesionalumas, orientacija į rezultatą;
  • Karjeros galimybės „Lietuvos energijos“ įmonių grupėje;
  • Rūpinamės savo darbuotojais ir suteikiame papildomų naudų paketą.

Kviečiame į savo komandą

Gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda "Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas (-ė)" prašome siųsti el. paštu: atrankos@le.lt iki š.m. birželio 17 d. Siųsdami savo gyvenimo aprašymą informuokite ar sutinkate, kad Jūsų duomenys 2-us metus būtų saugomi ir naudojami „Lietuvos energijos“ įmonių grupės skelbiamose atrankose. Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu atrankos@le.lt. Plačiau apie Jūsų asmens duomenų tvarkymo sąlygas ir susijusias teises. Konfidencialumą garantuojame.

Žinai, kam gali būti aktualu?

Energetikos įmonių grupė

1,6 mln.

klientų Lietuvoje

1,1 mlrd. EUR

2016 m. grupės pajamos

240 mln. EUR

2013-2017 m. išmokėti dividendai