Lietuviškai en English
logo

Prie mūsų komandos Vilniuje

kviečiame prisijungti

Vadybininką (-ę) Klientų aptarnavimo centre (Terminuota darbo sutartis)

KAS YRA

„GILĖ“?

„Gilė“ - tai paslaugų centras, kuriame klientai paprastai ir patogiai sprendžia visus su elektra ir dujomis susijusius klausimus. Klientus aptarnaujame klientų aptarnavimo centruose 5 Lietuvos miestuose, telefonu, el.paštu bei savitarnos svetainėje www.manogile.lt „Gilės“ klientus aptarnauja LE grupės įmonė „Verslo aptarnavimo centras“.

www.manogile.lt

Energetikos įmonių grupė

1,6 mln.

klientų Lietuvoje

1,1 mlrd. EUR

2016 m. grupės pajamos

240 mln. EUR

2013-2017 m. išmokėti dividendai

BBB+

2017 m. kredito reitingas

Kokios užduotys laukia?
 
  • Operatyviai ir mandagiai aptarnauti klientus savitarnos ir klientų aptarnavimo zonose;
  • Išsiaiškinti klientų poreikius ir spręsti iškilusias problemas;
  • Papildomų paslaugų pardavimas klientams.
Pageidaujama kompetencija:
 
  • Aukštasis universitetinis/neuniversitetinis ar vidurinis išsilavinimas;
  • Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje – privalumas;
  • Darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžiai;
  • Aukšta kalbos kultūra;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios (žodžiu ir raštu), rusų kalbos žinios - privalumas;
  • Orientacija į klientą;
  • Kruopštumas, atsakingumas, bendravimo įgūdžiai.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
 
  • Įdomus ir atsakingas darbas didelėje „Lietuvos energijos“ įmonių grupėje;
  • Savo veikloje vadovaujamės LEAN principais ir įrankiais, ieškodami galimybių gerinti veiklos procesus bei kasdien būti geresniais savo klientams;
  • Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybės.

Kviečiame į savo komandą

Gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda "Vadybininkas (-ė) Klientų aptarnavimo centre“ prašome siųsti el. paštu: atrankos@le.lt iki š.m. vasario 22 d. Konfidencialumą garantuojame.

Žinai, kam gali būti aktualu?

Energetikos įmonių grupė

1,6 mln.

klientų Lietuvoje

1,1 mlrd. EUR

2016 m. grupės pajamos

240 mln. EUR

2013-2017 m. išmokėti dividendai