logo

Prie mūsų komandos Vilniuje

kviečiamas (-a) prisijungti

Klientų patirčių valdymo ekspertas (-ė)

KAS YRA

„GILĖ“?

„Gilė“ - tai paslaugų centras, kuriame klientai paprastai ir patogiai sprendžia visus su elektra ir dujomis susijusius klausimus. Klientus aptarnaujame klientų aptarnavimo centruose 5 Lietuvos miestuose, telefonu, el.paštu bei savitarnos svetainėje www.manogile.lt „Gilės“ klientus aptarnauja LE grupės įmonė „Verslo aptarnavimo centras“.

www.manogile.lt

Energetikos įmonių grupė

2017 m. pradžioje

grupėje dirbo daugiau kaip

 4500 darbuotojų.

10tiek darbuotojų

2016 m. padarė horizontalią arba

vertikalią karjerą grupės viduje

„Lietuvos energijos“ grupės darbuotoją

 gali sutikti bet kuriame

 Lietuvos mieste.

Kokios užduotys laukia?
 
  • Dalyvavimas klientų patirčių žemėlapio sukūrime ir jo tobulinime;
  • Dalyvavimas įgyvendinant klientų patirčių valdymo sistemą;
  • Klientų pasitenkinimo tyrimų rezultatų analizė, išvadų ir įžvalgų rengimas;
  • Identifikuotų tobulintinų procesų (standartų), susijusių su kliento pasitenkinimu, pokyčių inicijavimas ir įgyvendinimas;
  • Klientų patirtimis grįsto paslaugų kokybės valdymo modelio taikymas praktikoje.
Pageidaujama kompetencija:
 
  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • Ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo tyrimų, patirties valdymo, kokybės valdymo srityje;
  • Procesų valdymo įrankių ir metodų išmanymas bei gebėjimas taikyti praktikoje;
  • Smalsumas ir motyvacija prisidėti prie efektyvaus klientų patirčių valdymo organizacijoje;
  • Geri analitiniai įgūdžiai, gebėjimas rinkti, sisteminti, analizuoti informaciją, išskirti jos esmę, lyginti ir apibendrinti duomenis, teikti išvadas bei rekomendacijas;
  • Geri darbo MS Office pagrindinėmis programomis (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) vartotojo įgūdžiai.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
 
  • Savo veikloje vadovaujamės LEAN principais ir įrankiais, ieškodami galimybių gerinti veiklos procesus bei kasdien būti geresniais savo klientams;
  • Galimybė prisidėti prie klientų patirčių valdymo sistemos įgyvendinimo;
  • Kolegų profesionalumas, orientacija į rezultatą;
  • Karjeros galimybės „Lietuvos energijos“ įmonių grupėje.

Kviečiame į savo komandą

Gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda "Klientų patirčių valdymo ekspertas (-ė)" prašome siųsti el. paštu: Vita.Remezaite-Mateikiene@le.lt iki š.m. spalio 01 d. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Žinai, kam gali būti aktualu?

Energetikos įmonių grupė

2017 m. pradžioje

grupėje dirbo daugiau kaip

 4500 darbuotojų.

10tiek darbuotojų

2016 m. padarė horizontalią arba

vertikalią karjerą grupės viduje

„Lietuvos energijos“ grupės darbuotoją

 gali sutikti bet kuriame

 Lietuvos mieste.